madness, just madness

dom här senaste dagarna vet jag inte ens hur jag ska kunna beskriva. Tack för det roliga i helgen iaf, och tack Markus för din gästfrihet ;) Alltså vet faktiskt inte hur jag skulle klara mig annars, betydde massor att du lät mig vara hos dig i några dagar.. Jag diskade ju åt dig till slut ^^ mohaha! dendu! det var inte lite jävla disk heller, SKRUBBET!

Ärlighet eller inte ingen ärlighet? Just nu vet jag varken ut eller in, hur jag vill, borde eller ska göra med allt. Med mitt liv? Herregud, i denna sits som jag sitter fast i nu trodde jag aldrig att jag skulle behöva hamna i. Jag är ialla fall tacksam över att jag har föräldrar som alltid finns kvar efter stormen. För i grund och botten, erkänner jag att utan dom finns jag inte.

Jag ångrar ingenting. Jag vann tillbaka en vän plus som att jag bevisade motsatsen.. ;) ngt nöjd över det är jag och det står jag för. Jag borde inte vara den som vet hur människan fungerar med tanke på att jag inte har varit runt honom dom senaste månaderna, men ni tycktes tro och veta en massa jävla bullshit som jag sen motbevisade, HAHA! är jag den enda som vet hur saker och ting blir i slutändan? hallå! vakna.. det funkar lixom inte så ibland. The paradise doesn't last forever sometimes. Bara att inse.. Förlåt, men vad ska jag säga mer? Jag trivs singel och så ska det förbli.


Sen till ngt heelt annat.. JÄVLA SKIT FUCKING CP DATOOOOOOOOOOR!! fall sönder på en gång istället förihelvete! du driver mig till vansinne.. ge mig en ny.. NU! fan!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0