no place left to hide

usch vad jobbigt! hatar drömmarna om nätterna, jag fattar inte vart dom kom ifrån helt plötsligt? vågar ju knappt sova ju..

Men har faktiskt somnat riktigt tidigt dom två senaste nätterna och vaknat tidigt så mitt dygn är väl som det ska igen efter typ 4 månader? haha ^^ det tycker jag e as bra..


--
Jag vet varken ut eller in längre, CP BLIR JAG PÅ ALLT! shit, hur svårt ska det vara att förstå endel grejer? Som är så uppenbara? Fast just nu känns det som vilket som.. jag orkar inte lägga ner energi på allt runt mig och speciellt inte dig :/ visst tycker jag du förtjänar viss uppmärksamhet och jag vet att jag inte borde men jag vill att du ska ha det bra! Men det är inte upp till mig längre..


Livet börjar se ljusare ut iaf.. skönt det:) Ringde kullängen idaaag och snackade med Eva:) riktigt trevlig faktiskt, så skulle dom höra av sig, jag känner mig ngt stolt över att säga t henne att jag jobbat där förr iaf ;) haha! Blir nog bra och hoppas på det bästa alltså, vore guld med lite jobb! Och om jag får det i sommar så får jag jobba med Thildaaan=) guldet ju! Men jag kommer antagligen få springa runt och gömma mig för hon ska leka chef åt mig xD säkert bra.. mohaha, nerrå blir bra, lite skoj vi lär ha!:D

GE MIG EN LÄGENHET! bröl..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0