Nyårsfirande i Skåne

Det var helt okej! Släkt och sånt kan vara bra ibland, synd bara att det var såhär det skulle bli. Missade festen med vännerna som var planerad och massa, men men. Nyår är fan lite smått överskattat faktiskt. Känns som vilken dag som helst, men men. Blir väl att festa lite på fredag, supa till lite, haha, ta igen! xD

Skratt, tv, bok, sällskapsspel, alkohol, mat, shopping bl a innehöll dessa fem dagar nere i Helsinborg och Furulund :) it was greeejjt. Massa pengar gick åt :s hahaa. det tyckte jag faktiskt att jag förtjänade! ^^

Men nu sitter jag här i min älskade munktröja som jag aldrig överger :P haha, så skön den är! börjar kanske bli lite smått äckligt eftersom jag haft på mig den i 3 dagar i streck nu, imorrn blire väl att tvätta iaf :) Åse skulle komma oxå, kolla film, mysa :D längesen det..

Ont ont ont! som fan! ONT! i ryggen! i svanskotan! överallt! :( och inte nog med det så är det massa kallt överallt! efter 4 timmar har inte värmen i huset ökat mer än 3 grader kanske, hur ska jag sova? med alla kläder på? imorrn kmr jag vakna som i en vattenpöl förihelvete!
yeah, whatever säger vi, löser sig :P


musikmusikmusikmusikmusik!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0