one way, no other

jag vet inte? jag vet ingenting?
känns som att jag just nu befinner mig i mitt egna personliga lilla helvete. Dagen gick rätt bra, men tankarna kom surrande när jag kom hem, lite beslutsångest, efter smset var ivägskickat, fick man samtal, man blev ju rätt rörd ändå :) dom ÄLSKADE MIG! haha ;D haapppyy. Men vi får se hur det blir med den saken, jag känner mig smååfattiiig just nu så. Hoppas det blir bra det där ialla fall.

Sökt maassa andra jobb nu oxå, fyfan vad man har legat i. Palla det här :/ bara vandra runt och klättra på väggarna, alltså det håller inte.


Mår illa mår illa mår illa mår illaa. satan! knaprat i mig ngn smärtstillande jag fick av mamma mot min svanskota ;s.. nu har dte gått lite mer än en månad! :| VAFAN lixom? imorrn ska jag för andra gången ringa läkare, i dagens läge kan jag ju förihelvete knappt sitta ner eller GÅ ordentligt ens. neeej orka sånt!

trött trött trööttiis är man med, men vet inte om jag ska sova än, kommer säkert vakna mitt i natten jätte pigg ^^

.. Men aaannars så.. så äre som det borde vara i guess? msn nörda lite, sen ta mig en cigg, sen sängen tror jag nog.



saknar Dig


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0