pray to god it won't be long

För jag vet att du hör när mitt hjärta gråter och jag vet att du besvarar genom många olika sätt och det har hjälpt. Väldigt mycket.. till slut..




Sen lite sånt här onödigt roligt tidsfördriv med tanke på att jag sitter och väntar på att Vänner ska börja :)

- STEG 1:
Namn: Agnieszka
Födelsedatum: terrordagen fast 20 år sen ;)
Födelseplats: Zakopane
Bor: hetaste stället i hela Sverige!
Ögonfärg: grönaa
Hårfärg: brunt:)
Längd: 163cm
Skostorlek: 38 -39
Civilstatus: singel :)
Höger eller vänsterhänt: höger, men skulle vilja vara vänster ;p
Stjärntecken: Jungfru
Kär: ... beror på hur man ser det:)

STEG 2
Skor som du bar idag: först svarta med liten klack, sen fick jag tillbaka mina andra vita, nästan likadanna så det blev dom ;p
Dina svagheter: han den där :p
Rädsla: ormar, gaaah, urk!
Målsättning: skaffa jobb, skaffa eget place så snart som möjligt! sen bli rik och köpa Vin Diesel såklart.

STEG 3
Första tanke när du vaknar: nej, nu drömde jag skumt IGEN..
När somnar du: när jag har något fint och tänka på:)

STEG 4
Pepsi eller Coca cola?: tycker båda smakar typ samma så
McDonalds eller Burger King: Max, annars kan det kvitta
Adidas eller Nike: nikee
Lipton Ice Tea eller Nestea: Nestea
Choklad eller vanilj: choklad!

STEG 5
Svär du?: när jag får anledning
Sjunger du?: nej förfan! ..men det händer tyvärr efter lite för mkt alkoholkonsumtion
Duschar du varje dag: försöker
Gillar du skolan?: nej, och gjorde det inte heller när jag gick där heller
Tror du på dig själv?: självfallet, annars spelar det ingen roll ju
Kommer du överens med dina föräldrar?: för det mesta!:) alla har vi våra små konflikter ;p

STEG 6:
Har du under den senaste månaden...
Druckit alkohol?: Hahahahah:) kanske man skulle kunna påstå ja..
Shoppat?: Hmm.. nej faktiskt inte, men innan nyår vart det att shoppa massa:)
Ätit en hel ask müsli?: nej, men en halv typ?
Ätit sushi?: nej
Stått på scen?: nej
Bakat?: nej
Stulit något?: stulit? haha, nej så skulle jag inte kunna uttrycka det

STEG 7:
Har du någonsin..
Däckat eller varit jättefull?: har hänt ja..
Blivit kallad hora?: mm
Blivit nerslagen?: nej.. eller jo.. typ ;D

STEG 8:
I framtiden..
Namn på barn?: Theo, Kevin, Joline :)
Hur vill du dö?: jag vill inte dö?
Vad vill du bli när du blir gammal?: planerar inte så långt

STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för: 2
Antal CD-skivor du äger: massor
Antal piercings: 2
Antal tatueringar: inga men ska styra upp det ;p
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: några
Sista tidningen du var med i?: NA
Antal saker jag ångrar: det orkar jag inte ens gå in på


image110


imorgon ses viii=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0