Täckt av det vita

Har nog aldrig varit såhär nöjd över att snön har kommit. Men det är då lite oroväckande att snön nästan för varje år kommer senare och senare, okej, förra året kom den i februari? eller? Men ändå, känns som att om 10 år kommer vintern vara i juli - augusti. Smått kusligt alltså, snacka om stora klimatförändringar under de senaste åren.

Nu är det iaf äntligen varmt härinne! höll på och dö igår kväll, har aldrig frysit lika mkt som jag gjorde igår inomhus! :O
Men natten blev lite varmare, med tanke på att jag hade världens bigga tröja, mysbraller och raggsockor på mig ;D haha that's the shit!

.. Jupp snön fortsätter falla ner till marken utanför fönstret :)


Har du inte förstått ngt än eller? Är du förvånad över läget kanske? Haha stackars lilla flickan. but hey! deal with it, vissa borde kanske tänka efter lite mer, ställa lite mer frågor och få mer fakta istället för att direkt tro ngt sånt om en och göra onödiga samtal som river upp så mkt helt i onödan. hallå! news flash, det var ett skämt!!
Men tack för den.
Du är ändå inte mkt mer än bara ett dammkorn i denna värld, och för mig är du en påse med hundbajs.


Imorgon! :):):):)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0