UGGA!

Neej vad jobbigt det här ääär! gahgahgahgaaaash! Sitter här totalt överspänd, borde bara göra ett litet telesamtal så kanske lite släpper, men jag kan inte det nu=/ jag blir tokig på det här ska jag säga, alla tankar! Vafan äre med mig egentligen? Lixom, sjukt onödigt känns det som. Men varje gång blire såhär och jag kan inte hjälpa det. Vill bara skrika och ha sönder allt :P hur sjuk är inte jag? Totalt överpsykade tvångstankar xD näämen seriöst, kanske borde äta någe, magen kurrar i ett stup, orkar lixom inte det ännu ^^


nu är det helg :) HOPPAS FAN PÅ DET DÄR NU ALLTSÅ!!!!!!! vill inget annat.. jag blir galen!!!


Jag vet en jag skulle kunna skylla på, som kan sköta sitt eget ist för att dra med andra i det hela! SATAAAAAN!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0