15...

Jag skriver 15 men ingen fattar vad jag menar med det :P lika bra alltså. Men ångesten börjar komma krypande nu. Mkt står mer oklart nu än det gjorde för några veckor sedan, då jag trodde mig vara såå säker. Fan... Finns ju ingen återvändå nu, men ångesten, ja, den älskar mig just nu känner jag.
Taskig läge är det ju big time.


Idag träffade jag ialla fall mamma, igen... haha, man flyttar hemifrån och tror man ska slippa träffa dom lika mkt, men blir nästan mer ^^ hah! bankbesök som inte alls resulterade som jag ville, först var dom sega och verkade inte vara vetande om att kunder väntade. Sen fick jag fel koder. Skiter i det nu, ska byta bank. SUUG!

Men som tröst inhandlade jag lite kläder och ny mascara, glömde hårfärgen. Haha, men tror det blir att färga efter att jag klippt mig. Vet inte ens om jag borde klippa mig, jag som alltid får för mig att spara håret, det växer och när det är på god väg att bli som jag vill så klipper jag av det :D haha.

:)

och lite till :D
typ en kvart inne på lindex och 1040 kr försvann. Hur fan lyckas jag?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0