äckeltisdag!

"känns som att det är onsdag idag men nej då är det bara äckel tisdag"
vissa har ju problem med dagsuppfattningen =)

mamma är här.. igen. Blir tokig, allvarligt talat. Men skulle kanske ta och slåss med den nya fjärrkontrollen så man slipper leta efter kanalerna och hållas på för att byta från 4an till 5an. Smått irriterande. Men börjar tro att efter 10 försök att få igång den nya att det e rätt hopplöst. Men ny tv snart så! :D förhoppningsvis snart :P


Löning om två veckor, semster om två veckor, KATTI kommer om två veckor.
Så alltså två veckor till, sen är det lungt ett tag ;D weeeii.

N
er till tvättstugan och plocka upp resten, sen duscha, och det är ju egentligen bra att mammsen kom just idag så slipper jag traska upp mot station utan hon får äran att köra :D har kommit på att jag kan ta 15,14 tåget istället så slipper jag vänta i 20 min på bussen där.  Värsta clever :P

Slutar halv 9 idag. Pga fotboll på tv, visst jag klagar inte, men det verkar ju mest töntigt. Ett jobb ska man väl hantera som ett jobb och inte avbryta pga av fotboll? Eller? Kanske är så på alla andra arbetsplatser med, vad vet jag. Tönteri är det ialla fall.


men men.

Ciao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0