bästa

Tack för i helgen =) pälskaningen är hemma hos sin matte nu iaf ;D hahaha! Aldrig mer.. ^^

--

Fy vad trött man ska vara då, inte så konstigt kanske då men ändå, skapligt jobbigt äre ju iaf :P
Somnade vid 9 idag, vaknade vid 11 av att mamma kom och började grejja, fick diskat iaf och hon började att montera upp den lilla byrån, sen började hon montera upp databordet och sen när jag väl vaknade till liv blev det den större bryån :D alltid bra med mamma, haha :D
Sen iväg till affärn och handla lite, sen hemmåt och fixa tacos. Gott så länge man inte kände sig helt proppfull och det vart jobbigt att tugga.

Snart besök då =) längesen man träffade på dig, och sen soooooooova, herregud, känns som att jag skulle kunna sova i veckor nu.
Jobba imorrn, men hurray. Börjar en timma tidigare med. Pfft...

--

bästa bästa bästa bästa bästa bästa du :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0