HOT SUMMER

Äntligen ny vattenkokare, micro och FJÄRRKONTROLL! xD som dock inte funkar ännu för jag inte är så värst teknisk och inte alls fattar hur man installerar den, jävla anvisning som bara är åt helevte. Någon som är bra på sånt? :P
Jag får sitta och kolla på 5an typ hela dagen för jag är så lat nu oxå och inte orkar byta kanal med gamla fjärrkontrollen som är så jävla cp och inte funkar ibland. ^^

Och så är det såklart lika jävla varmt idag med, hurray?! JAG DÖR, bokstavligt. Hela kroppen är helt försegad och så fort jag ställer mig upp snurrar allt, går jag uppför trappor så dunkar det i hela pannan, haha! Går ju sönder snart känns det som. Nästan fyllekänsla igen, var ju ett tag sen. Men jag tar hellre ett glas cola eller en smoothie istället för att supa mig full varje helg. Känns lixom helt meningslöst nuförtiden. Inte för att jag har så mkt att välja på, men ändå. Man inser saker nuförtiden som man borde ha insett för kanske 2-3 år sen, man kanske inte hade slösat bort varenda helg sen dess isf ? Alla pengar som gått åt, helt i onödan ibland. Nej inte vara så nostalgisk nu :P

Har inte så mkt att göra nu heller. Orkar inte göra nått heller. Karin var förbi en sväng förut, fixade ihop en fruktsallad, senare kom mammi med då micron och det :D tacktack :) skulle ju ha drage o käka på nytorget men blev inget med det, får ta och fixa till lite pasta senare eller om man drar en pizza senare. Jag orkar seriöst inte med ett skit längre. Alldeles för varmt, som att gå in i en vägg när man går ut. Helt omöjligt..

Jag har iaf fixat mig lite smoothie nu :D haha, vilken jävla blandning av frukt det blev :P jordgubbar, kiwi, banan, passionsfrukt o massa. Ändå kände jag knappt ngn smak? Haha, så bra.

Vart ett längre inlägg än jag trodde. Men som sagt, finns inte mkt annat jag har och göra just nu. Inga cash på mobilen heller, orka fixa det lixom. Jobba imorrn, om man orkar. Huvudet sprängs typ i tusen bitar dessa dagar och huvudvärkstabletter kan jag inte heller äta. HURRAY...

Läsa lite kanske.. nej.. ja.. kanske..
Sova en sväng? Nej fan, går inte nu.. för ljust :P
Duscha igen? haha, nej huden är torrare nu än nånsin xD

Klaget är jagf idag. Väntar på att Finnen ska ringa men han fattar ju inte^^

heeeeeeeeeeeeeyypuuuussssss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0