Nostalgi

Men alla dessa modebloggar, och andra bloggar som bara blir modebloggar till slut, alltså, visst, jag fattar att man är intresserad av mode och kläder, vissa lite mer än andra :P men egentligen, hur kul och intressant är det att läsa varje dag vilket outfit en person har haft? Alltså man börjar ju känna en viss press på hur man borde klä sig och inte nog med det hur blogghelvetet ska se ut? majgad säger jag! Alla är inte så imuna mot sånt där och börjar känna så faktiskt.
Men men. Det är ju upp till var och en, säger bara det att dom senaste bloggarna jag vare inne och kikat på har vare mest om kläder. Palla alltså?


Meeeeeen sen måste jag oxå gratta folk till studenten idag, iaf dom i Örebro ^^ grattis grattis grattis :)
John lär man väl inte få se på ett tag, bakis i en månad kanske? Haha. Lycka till idag, tänk på mig som ska iväg till jobbet. Ägna mig gärna en tanke när du springer runt på frimis, klaras, stadsparken eller vart du nu ska, glidarjävel! :D

Ett år sen. Den 8 juni tror jag? Då var det ett år sen. Otroligt säger jag bara, skulle dock  vilja göra om den dagen lite, iaf släktmiddagen, vill gärna minnas den lite mer :D
Annars var den ju rätt genom great! Tiden rullar iväg, men jag är glad att jag fick uppleva studenten, vissa får ju inte det, ialla fall inte alltid en bra student. Vädret var kanon, vilket gjorde en lite mer rund om fötterna än man var kanske, hej värmeslag! Presenterna och sällskapet man var med var lovely. I bilen vi åkte runt i med pappa, Markus, Ronja och Emelie :)
På kvällen blev det stadsparken? Jo så vare nog, ingen frimis här inte! Vem orkar trängas i en krog en hel kväll bara för att det är dit man ska gå på kvällen? Nej nej, vi drog till parken och luffade. Måste tack er som var med den kvällen. Och Markus pappa som lär oss komma mitt i natten och spela poker och dricka bärs med han. Hahahaha! :D





image187

HR3
studenter 2007 :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0