Rubrik

Världens skallebank. Ta bort! Tur att den börjar avta lite nu iaf. Försökte få i mig lite käk med, gick segt :P migränen är ju inte nådig.

Imorse sa man hejdå till Jonas som ska vara borta i två veckor nu. Usch, åka bil i två dagar för att komma upp till norrland/norge? haha, helt galet.

Sen kom mamma och bråkade lite med bokhyllan :P vi hann inte bygga klart den helt, blir på torsdag. Men det blir nog jätte bra! :)

Vart iaf inge jobba idag, så skönt! Och fan lika bra! Tänk att sitta där med den här migränen.

Snart ny mobiil :D så glad! :D äntligen. Slippa min äckel samsung :D

pusspådet.


Kommentarer
anna

haha fixa du så att du fick en svart sen lr? :P:P

2008-06-25 @ 10:42:34
URL: http://metrobloggen.se/ellerinte


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0