Rubrik

Ikväll då?
Orka göra nått lixom. Vi får see. Mitt huvud bara snurrar, hela dagen lixom, säkert skoj?

Till Lalla imorgon iaf, har ju lovat. Typ :D men aldrig så jädra roligt när man inte dricker ^^

Nu är gardinerna uppe och bokhyllan! :D så sköönt. Små saker kvar bara. Kanske köpa Skumpans soffa när hon flyttat, Vore skönt med en soffa faktiskt.

Varit och klippt mig idag, liten ångest efter att ha spenderat 300 kr + massa andra saker till håret. Kosntigt, det är ju helt trasigt efter mina så välldans lyckade blonderingar. TACK SKUMPAN! hahaha! Men vart nöjd som fan med klippningen, var ju värt det iaf. Inte så jätte mkt pengar kvar att leva på i Juli. Men nästa vecka ska man va hundvakt igen, föhoppningsvis, så jag får 500 då. HOPPAS JAG?! majgad. Gör allt för pengar nu. Eller ja.. nästan allt...

Diskat och plockat nu med. Har verkligen så jädra prutttråkigt att jag går in i en vägg snart alltså. tiden har gått så förbannat sakta den hä fredagen att jag inte ens pallar tänka mer.



Ny mobil oxå =) yaaaj. K770i. Tror jag den heter? thihi, nöjd är jag med den iaf!
pusspådet.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0