Rubrik

Lite fest ikväll då=) Gissa vem som kommer vara nykteeer? thihi. SKÖNT!
Jonas kommer hem inatt :) vet inte riktigt när hellerså man ska väl försöka ta sig hemmåt i någolunda tid haha.
Skumpan kommer oxå! Trevligt blir det! Party hos Lalla, smörgåstårta och hela köret. Massa folk som skulle dit visst, haha, hennes jobbarkompisar och släkt typ. Sen jag, Bever och Skumpan? hahaha. Bra blanding. Glad att jag inte dricker :D

Vaknade av ett sms idag, halv 10. Suck.. sen satte jag mig vid datorn, tänkte att jag skulle lägga mig och sova lite igen sen, men vart för pigg. Vart att ta mig ett bad, sen kom Fredrik förbi, drog till lidel och nu sitter jag här. Haha, tiden bara rann iväg.

Tiger och lidelostbågar är ju så fint. Haha. Men jag är duktig, käkar frukost och grejer nuförtiden. Kan ju bara bra... :D


En cigg nu kanske?

pusspådet




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0