Rubrik

Är alltid lika kul att tro att man blir rånad när posten kommer :)
Söta adressändringskort jag fick idag då :P undra om man ska skicka ut några? För endel är ju helt mongo när det gäller vart jag bor nu. Haha :D

Fick ta och be mammi om pengar idag, eftersom jag är världens smartaste och slösar mina sista pengar på kläder. woppido. Men nu när jag äntligen lyckades få igång internetbanken så tror jag att jag ångrar mig lite för när jag såg att jag bara hade 14 kr kvar där vart jag bara ledsen :P annars brukar jag bara chansa mig fram till att det går att handla på kortet, vilket har gått bra tills nu :P

Fyfan vad röksugen jag blev igår, sinnessjukt! Och eftersom jag inte hade egna fick jag springa över till Lalla som var så snäll och bjöd på cigg. haha, kvällen räddad ^^

Torsdag idag, alltså nästan som fredag :) helg helg! Vad som händer återstår att se, men blir nog lungt, kanske dra till syster eller bara ligga hemma och göra så lite som möjligt, det var eta sen det var så :P
Förra helgen vart ju endel vrickad, vrickad men kul :D

Just, aldrig nånsin mer tända rökelse utan syrgas? haha, herregud! livsfarligt. Ja okej, om man inte vet att man borde ha lagom med vissa saker.



the only thing
that could make me smile
was you....

Men är det försent?


Kommentarer
Tilda.

Ge fan i ciggaretterna slyna !!

2008-06-12 @ 13:38:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0