traderafreak

Katta var ju här nån dag sen och hälsade på mig, tack för besöket btw, gumman! Ses kanske i helgen då? ^^
Och hon sa nått om att hon fått en ipod som hon lagt bud på, på tradera.se
och idag fick jag för mig att helt plötsligt bara gå in och kika lite, först blev jag medlem för jag fick syn på en sak jag spontant la bud på :P sen fick jag syn på en sak till.. och en sak till.. tills jag insett att jag lagt bud på runt 3000 kr :P då vare dags att inte kolla den sidan mer idag :D hoppas bara man inte måste ta allt om det blir typ sista budet eller hur man säger? Då är jag rätt körd. Haha

två av sakerna jag lagt bud på,
men hallå? jag lär ju aldrig få tillbaka min ipod som jag glömde hos Shogge för ett år sen?! Känns inte som det iaf. Kan lika gärn skaffa ny och aldrig ta hem den till nån som har fest. Yupp.. då ser jag den isf aldrig mer igen :P




Neej, hinner ju fan inte sitta här nu. Måste upp och fixa mig klipptid, sen iväg och jobba.
Hm, två inlägg idag. Så händelserikt är mitt liv.. owiiiie.

Ses!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0