definera en bra onsdag?

Jag vaknade, något senare än Jonas med tanke på hur förbannat trött jag var imorse, kunde lixom inte ens slå upp ögonen även om jag så ville det xP Kände bara ngn som försökte rycka av mig täcket och kittlade mig under fötterna, fast han gav upp till slut. ^^

Sen vart det att gå ut och gå lite, eller lite och lite, vart ju en bit ci gick :) riktigt sköönt! Synd att dom inte fixar lampor där ute egentligen, vore nice att gå där om kvällarna med. Sen drog Jonas till sin mammi och jag upp till lägenheten, plockade undan lite sen åkte jag hemmååt. Sutte här och väntat på att Olle ska bli klar i typ 2 timmar xD börjar hoppas att han drunknar i badkaret! gash! morr


Tack för allt iaf :) skönt att jag har dig!

Saknar, guuud vad jag saknar massvis med grejjer, tur att man iaf har minnen kvar.


Dagens; snurret hahahaha, ja, fyfan. Inget och skämta om! :D

VÅR!
VÅR!
VÅÅÅÅÅR! :) så härligt att jag nästan vill tjuta av glädje, tidig sommar ? Kanske? HOPPAS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0