gråa moln

Dag ut och dag in känns det som. fyyyyyyyyyy! VÅR VÅR VÅR

Vart väl en bra dag ändå med kul folk :P fick lite gjort iaf. Conventum, köpt en eyeliner :P haha! Fullspäckat som fan xD huhu
Skulle väl träffa Olle ikväll oxå var det tänkt, men han är ju så otroligt seg så jag tror nästan han typ har somnat eller något nånstans så det blir nog inget av det, kanske borde ringa muppen? hmm.

Har ju inte så mkt annat för mig, även om jag sitter här och är dyyngtrött, men känns mer som att jag är sådär trött att jag inte kommer kunna somna nu ändå :S sådär jobbigt övertrött som faktiskt bara gör en piggare när man lägger sig i sängen.

Heeelg nu iaf :) Ska väl till Jonas imorrn, får se hur det går med vår plan att faktiskt inte partaja ngt denna helg ;O har ju faktiskt inte råd nånstans med det den här helgen :/ mamma kmr hem imorrn med, wiie :) skönt att hon var borta i 14 dar :P men hon behövs fan hemma med <3



oh, Björn Gustavsson är min nya kärlek <3 :D
haha, han är ju bara för jävla underbar! älska. Redan första gången man såg grabben på tv visste man ju att man skulle få se mkt mkt mer av han och mer lääär det ju bli :)

ut och ta en rök och hoppas Olle svarar i mobilen kanske?

kissya!

**
Okej, Olle är en prutt! bu på han :P
Ringde, inget svar, han har säkert somnat, svikersen däär ^^

Men jag kom iaf fram till en bra sak, jag måste färga håret i helgen tror jag :D
jag är creatiiive, asg*

Men snart blire sängen ändå för min del, vänta tills låtarna är klara med som Anna skickar, sen zzzzzzz.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0