långfredagens...

ämne; Lauren Conrad från Laguna Beach till The Hills och nu som designer och förebild för många unga tjejer i USA och vad jag vet rätt stor här i Sverige med.

image138

image139

image140

Jag skulle kunna lägga upp bild efter bild på Lauren Conrad och hennes polare i the Hills, helt sjukt bra är det och helt sjukt underbart SÖT är hon <3 kläderna, håret, naglar, ja det mesta, she knows, people!
Vissa lyckas verkligen. Usa:s nya modeikon och alldeles egna sweetheart.

* * * *


JOBB JOBB JOBB =) glaad =)
Får se hur det går, alltid en början och stället verkar asgrymt med massa kul folk.
YEJJ =)

Igår; Skulle inte bli fest eller ngt, jag skulle HEM :O blev inte så, skulle bli hämtad lite senare iaf, men sen slutade det med att jag fick sova hos Karin och Biffen men ändå blev det inte så, sov hos Jonas tillslut ändå. Men vadå personlighetsklyvningar den killen får på fyllan? Helt sjukt jobbigt! Enda anledningen till att jag ens frågade Karin om jag fick sova hos dom var att jag trodde att Anna och Stefan skulle sova hos Jonas, ofta jag då vill tränga mig på och sova där jag med promt, med tanke på att tanken var att jag skulle hem :S vem är det då som blir arg för jag skulle sova hos Karin? Suck säger jag bara, orkar inte med sånt skit längre, känns som att jag är 15 igen vid vissa situationer.

Men det löste sig, tackafaan för det. Vart en rätt kul kväll, åka kundvagn hem till Karin o Biffen uppifrån hallsberg xD hahaha! KALLT var det iaf, men skoj som fan :P

Migränen som ploppa upp på kvällens slut var dock mindre kul. Fyfan! hej spyan innan man skulle sova, fyfaaan!

Orka, ikväll blire lungt, kanske ngn film, sen sova. Hallsberg imorrn igen, glad påsk på det ;P kanske käka påskmat sen antagligen lite festii :)

PUSSTJA!



Kommentarer
Sandra

Söt :)

2008-03-21 @ 21:05:18
URL: http://sandranatasha.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0