ny onsdag

Jahapp, vad trevligt, lite över 70 läsare igår :P tänker inte ens säga det jag alltid säger, men dumt lixom. DUMT.

Mohaha =) säkert nyttig idag, blir panpizza till frukost, bara äckelbröd framme som ändå verkar vara stenhårt och det andra brödet ÄR stenhårt, japp, det var ju kanon sa jag. Har hunnit med lite idag iaf, så det var bra att jag blev väckt av telefonen igen :D kul att du ringde, Claes ^^ var eta sen, men nästa gång borde du välja att ringa en liten annan tidpunkt för tyvärr så har faktiskt alla inte jobb att gå upp till :P

Tror jag fick sova runt halv 2 inatt, DÅ vart tvätten klar, helt sjukt! En maskin igång nu igen som pappa starta typ kanske runt en timma sen, hoppas fan den blir klar innan jag ska dra iväg.

- Hallsberg
- Träffa Kariin <3
- Kolla lindex om det finns ngt kul
- Hem och laga mat

typ min dag, sen får man se om det ploppar upp något.
Måste kolla nu om det finns LA ink avsnitt att ladda hem, orkar verkligen inte vänta tills söndag igen. Just loveit!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0