tack<3

För hjälpen med bloggen, gumman :) Vart ju suveräänt!
Ses imorgon? ut och gå, babbla lite som förr ;D haha, var ju eta sen nu igen :(


Nu är jag riktigt jävla trött, men tvätten är ju så cp som det kan bli :O började klockan 6 idag, det här e tredje tvättmaskinen jag har kört igång och det är fortfarande inte klart, ngt fel måste det vara, tar otroligt jädra lång tid :S fyyyyyyyyyyy, vill sova.

Ont överallt, hela kroppen, börjar må illa nu oxå, yes underbart. Fan, vill bara lägga mig under täcket och försvinna några timmar. Har faktiskt rökt fruktansvärt lite idag :P jag e duktig jag. ^^


CRAZYTOWN - BUTTERFLY
gammal men tuung


Stan på torsdag iaf, ngt jobbgrejjs på Conventum, måste dit, försöka få dit Markus oxå, annars gå med Åse och hennes ökända polare som jag har fått höra så mkt om xD hahahah. Blir nog bra. Måste iaf då passa på att kolla efter nagellacket jag vill ha. Ja så vare ja.

Kanske sova en sväng?
PUSS!





Kommentarer
Katarina

Du den där mässan är smäst har jag hört:(

2008-03-12 @ 01:31:10
URL: http://katarinaz.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0