träffsäker morgon, suck

Hopp hopp, tänkte skriva några rader innan jag gick ut och tog mig en rök, tänkte dammsuga lite oxå, köket ser ju som vanligt nergrisat ut på hela golvet ;S kanske beror på att vi har vitt golv och har 3 djur som bara älskar att klampa in med massa grus och skit utifrån :P

Vaknade med världens ont i huvudet och ryggen :S fattar ingenting, säkert kul att vakna så, fick börja dagen med 2 st 500mg alvedon, annars hjälper det inte och ingen ipren hade vi heller, suck. Pappa åkte iväg och hämtade mamma imorse i Skavsta så jag blir väl illa tvungen att gå ut en sväng med hunden oxå, blääähä, säkert kul i det här jädra vädret och en seg och blind hund. YEAH 8-|

Världens skummaste drömmar, ofc. Råttor, döda råttor som man lyckades få liv i? :S råttor som hostade blod :S jaa fy massor. Men en sak var bra, jag var i Polen! Haha!


FREDAG IDAG IALLA FALL :)
that's hot

Vad gör ni idag ? Party?
Inte för min del, kanske den 29 mars i Karlskoga ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0