vädermiss 2, argh

Jag blir allvarligt talat ledsen på det här jävla velandet med vädret, upp och ner, kallt och varmt, vafan lixom? visst, sommaren kanske inte ska komma riktigt än, men våren? Iaf en liten början som man trodde stod på ingång, så vaknar man idag och det första Jonas säger är "om du ser ut sådär bara för att jag väckte dig så kolla inte ut genom fönstret" :P fattade man ju på en gång att det var snö, inte nog med det, snöjävlastorm :O KALLT!
Sen skulle vi gå till Jimmy, fysatan! Är ju egentligen inte så jävla långt, men när snön blåser rakt i ansiktet och skorna tydligen fått för sig att läcka in vatten, så känns det som 10 mil. Och sen tillbaka oxå. Jaaaaaaaaaaa fyfan, tur att det kom idag bara, helgen var ju skaplig iaf.. typ?

Fredags - Lungt =) skönt. Fast inte så skönt med tanke på huvudvärken som dunkade sönder mitt huvud ;S tror det var en jobbig sort av migrän, högsta grad eller någe, spydde ju 4 gånger eller nått, säkert ett underbart sätt att spendera sin fredagskväll, men tack och lov för jag hade ngn som lagade mat åt mig och grejjer =) haha

Lördags - Hem till Karin och Christer :D så mysigt så, vart att blanda massa drinkar och kolla melodifestivalen, vart dock inte så mkt att se på den xD men små stunder när Sibel INTE sjöng. usch, uuuusch. Vann rätt låt? Hrm.

Söndag - Film film film och åter film, höll fan på att ta livet av mig. :P rätt skönt och bara ligga i sängen och glo på film, men hallå, jag minns snart inte vilken film som är vilken ^^


Idag kom jag hem, kanske en halv timma sen, och jag har kommit fram till att jag ska börja låsa mitt rum när jag är borta, fyfan vad surt! Privatliv? Nej men guud finns sånt? Borde kanske läxa upp morsan att jag faktiskt oxå har ett. Kanske inte var planerat att göra som hon gjorde, visst, jag fattar oron osv osv, bla bla, men herregud! Får ju smått tics på den människan ibland, tänjer på mina gränser hela tiden! GAAAAAD.

Ont i ryggen nu igen, så fort jag sätter mig ner här alltså, helt otroligt.
Men idag ska jag kolla på Step Up 2 :D tack Jimmy för den =) Och några till som vi brände ut idag :)


Snart Påsk. Ja, fyfan.
Helgen? Hallå? snacka om ångestattacker vid sånna här s.k. högtider då alla promt ska supa. Alltså orka.

Stan på onsdag då, får man se hur det gååår. Sucket, jävla Kullängen som inte hör av sig ändå..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0