vädermiss!

Det har vare en toppendag, även om vädret svek folket idag totalt :(  hatar när det är såhär grått, blir ju less på det, usch, ge mig vår och SOMMAR <3

Gick upp till lägenheten när jag kom till hallsberg som tråkigt nog var tom :P men Karin kom, vart kaffe och tv en sväng, sen ner till lindex, där vi träffade på Katta :) och gjorde lite inköp :D en mössa, jättesöt :D haha, jag lovar. Och nagellack, sen ner till konsum där jag trodde mig skulle hitta en billigare mascara men nej, då tog jag fel som jag fick ge 125 kr för, så nu börjar jag bli lite småfattig igen. Säkert bra :P men men, mamma kommer ju hem på fredag :)

Sen vart det att fika lite och nu är man hemma igeen. Usch, börjar få skallebank ;s hata! Helt seg. Imorrn äre iaf conventum som gäller då, får se hur det går, kanske blir ngt bra av det eller så blire det icke. Ta hål i näsan iaf, igen.. Kanske lyckas hålla kvar pärlan den här gången :D haha


Ut och gå med Katta sen? Haha säkert troligt i detta väder, nej, usch tror inte det :S får nooog bli en annan dag :D <3

Tack för en bra dag :D:D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0