vädret gör en skum



så jävla bäst <3


Idag blir det att fixa lite peengar =) haha, lite bra, städa åt plastfarmor (eller vad man kan kalla henne :P) så det blir as bra, sen handla med pappa, sen hemmåt, laga mat och bara inte göra ett skit.

Nice, jag gillar det så, ja.

Har städat mitt ruuuum idag, fan vad bäst! Mohaha, ja, dammråttorna verkade hitta ett sätt att föröka sig på väldigt kort tid den senaste tiden :D Speciellt under sängen.
CPVÄDER! sol sol sol sol. Ge mig sol


Katttiii, fixa min blogg då =)

Blev inte att träffa Thilda idag =( *ledsen i ögat*
:P var ju längesen, verkar aldrig hända att vi ses när vi bestämmer det xP
Vi måste styra upp det, saknar ju min backstabbande slampa! :D



image134

Igår när vi satt och snackade på msn så fick hon för sig att shoppa på nätet :P så hittade hon bl a de här sköningarna ;D fan så grymma tänkte jag och beställde sånna med, men eftersom svart tydligen var slut och i vitt fanns inte min storlek så blev det ljusrosa xD haha! var det inte sånna du oxå beställde, thildus? :D hahahaha, fan vad bra. softpotatis.

Nej, dags att åka=) seeyakissya!


Kommentarer
thilda.

Haha lätt att vi måste ses.. men fan det krånglar ju jämt till sig ju!! haha jepp beställde oxå ljurosa, vi måste lätt gå på fest tillsammans i dom ! *asg*

2008-03-11 @ 23:16:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0