vart är min vår

vädret är ju helt sär, blir förvirrad och hela kroppen segar sönder av detta.

Igår när jag satt uppe hos Jonas var det bra, sen när jag skulle iväg till bussen och träffa Åse så kom världens huvudvärk, trodde jag skulle döö alltså. SHIT, svanskotan verkar inte heller reagera så bra på allt xD känner nuförtiden hur det mest trycker i hela svanskotan och ryggmärgen typ ;s usch, helt skumt, förstår inte varför det inte går över? Läkarna kan jag inte heller gå till, dom verkar inte kunna hjälpa mig på ngt sätt ändå. Får väl vänta eta till, kanske blir värre om jag har tur xD så kan jag åka in och skrika att jag verkligen dör om jag inte får hjälp :p

Helgen var bra, okej.. mest. Lugnt vart det iaf, träffat Åse och så, städat, druckit öl och kollat film ^^ Kom hem idag iaf, städat äännu mer xP fyfan vad det såg ut, fan farsan skulle ju växa fast här om han bodde själv :D
Mamma kommer hem på freeedag, då får jag ciiigg =) gladglad, haha.

Nu har jag planerat att lägga mig i soffan kanske 2 timmar, men nu ska jag snart faktiskt dra igång en film och bara jäsa i soffan, kanske baka ngt? Känner fan för det alltså :D hahaha! Lite illa att vi knappt har ngt, men ngt kan man nog alltid fixa xD

Ojoj, såg LA ink igår med KAT VON D <3 verkar ju vara en bra början på det iaf =) feeeeeeett nice.


Träffa Thilda imooooorrrn? :D wiiiho=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0