31 MAJ

Vädret är ju helt på topp, men hur orkar man vara ute för länge? Haha, det är ju näst intill omöjligt, nästan så jag får den där Cypern-känslan igen :P haha.
Satt här hos mig igår med några filurer som skulle supa skallen av sig såklart, en av dom lyckades som vanligt. Suck..

Åse kom iaf med :)) det var kul! Sen hem mot Pertti ^^ var inte så lyckad visit där, mest irriterande och skabbig, men men. Så jag drog hem tidigt, för vem var nykter? Jo JAG! :P
Och DÄR kan man inte va nykter, så palla vara kvar för länge.

Undra vad man ska göra idag då?
Försöker iaf hitta på ngt mer än att bara sitta inne. Tv helvetet fattar ju inte att den ska installera 5an, 3an och 6an lixom, så det känns smått träligt och inga filmer har jag fått hit ännu. Annars ser lägenheten helt okej ut :D :D

Jordgubbar next =)


puuuusssss


Kommentarer
Lisa

Hoppas du får en bra lördag! :)

2008-05-31 @ 11:26:02
URL: http://wlisa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0