6 maj

Imorse ringde Eva från Hallbo, fett glad blev jag :D på fredag ska jag kolla på lägenhet, som förmodligen kommer bli min, thihi. YES =)

Gick toppen på jobbet igår, bara flöt på, blev massa garv oxå, glidarn John lixom! HAHAA :D men det är lungt, alla försöker styla lite sådär med stämplarkortet, haha. Tack för cheeseburgaren iaf, behövdes! ^^

Köpte mig ett nytt pärldiadem med, mkt nöjd =) kosta mig bara 30 kr oxå. höhö, här är vi snåla, lön om 19 dagar, fan nästan mirakel att jag har pengar kvar, måste börja lära mig hantera pengarna jag har för när jag bor själv kommer jag säkerligen gå under annars och flytta hem igen efter en vecka. Sen är man skyldig en människa lite pengar oxå, men den människan får vänta ett tag till :P


Aldrig mer somna med blött hår och toffs. SHIT haha.


Tänkte bjuda på några bilder med tanke på att jag inte har mkt annat att göra just nu, tiden går fruktansvärt sakta innan man ska iväg till jobbet.










Man har ju sina ljusa o mörka stunder =)
Alltid glänsande minnen att skratta till ändå :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0