burn bitch, burn!

Årets första åska? Iaf vad jag märkt, åskade nyss till en gång iaf? MES SVERIGE! haha.
Man kanske borde stänga av datorn?


SNART SNART SNART SNART =)


JÄVLA KÄRRING på bussen igår säger jag bara, wtf?! Synd att hon inte grät lite oxå, så jävla ledsen människa, cp kontrollanter! Löning på fredag, 500 kr minus på en gång, haha ^^
får väl skylla mig själv kanske, men ändå, varför ska det vara så jävla känsligt för? CPCP!


Mår illa. Ska lägga mig i soffan snart och glo tv innan man ska iväg och jobba, baaaalle vad segt!


puss


Kommentarer
Tilda.

vad fan fick du för böter??

2008-05-20 @ 15:40:30
URL: http://mathildajerner.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0