cathead!

Aldrig skummare drömmar för varje natt eller så :P

Känns som att jag kommer ha huvudvärk tredje dagen i streck nu, känns ju lagom kul när man oxå vet att huvudvärkstabletter är borträknat. Tur att huvudvärken kom rätt sent igår, hann åka hem från jobbet innan vilket jag gjorde 1,5 timma tidigare, mådde rent ut skit, och vår  s.k coach spelar mig på nerverna för varje minut som går! Aldrig mött en mer irriterande människa som ska föreställa ngn som ska typ bossa över oss efter att Larssa drage hem. Neeeeeeä fyfan.

Tempraturen har sjunkigt :( kanske skönt ändå, ett tag ialla fall.


Börja flytta om 2 veckor, lite mindre. Thihi =)) underbart.
Hm, undra när man ska ta lite semester? Måste fixa det där snart oxå.


nej, nu ska jag leta vidare här.
puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0