:D beatiful day

thihi, The Hills avsnitt 27 <3 :D
Desperates hålls på att laddas hem med, men det går trögt, snart hemma iaf, hinner ses innan man ska iväg och jobba ändå. :)



"Vet du varför tvn har knappar?
det skulle se dumt ut med dragkedja
"

Det smset fick jag inatt plus 2 till skumma sms som inte direkt fick mig att somna på en gång, hörru fyllo, lär dig och ringa på normala tider! Skulle ju upp kl 7 imorse, jädra mupp Jonas ^^
Hoppas det vart ngt du hittade på själv och att det var värt att skicka det för jag höll på och dö när mobilen började vibrera och ha sig bara nåra cm ifrån örat, så jag stänger av ljudet, men det vibrerar fortfarande, hm, suck, så jag ägnar min tid som jag kunde ha sovit på istället, att då se hur man stänger av den förbannade vibratorn vilket gick till slut, men då efter 3 jobbiga sms fick han för sig att sluta skicka. TACK DU! :P

Hoppas du var riktigt bakis efter dina energydryck och äckelvin igår. Baah på dig!

"Vet du varför det står 17 blondiner utanför krogen?
Det ska vara 18 för att komma in
"

... hmm, lite kul faktiskt, kom i stämning idag förmiddag ialla fall, gick så segt men fick ihop 500 ;D yeees.

Sova hos Skumpisen idag, bio på fredag och besök av Ronja på lördag förhoppningsvis :D glida runt i hennes nya bil :P:P saknaaa <3

pusspånosen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0