hej måndag

balle vad bra jag är! ;D haha, 10 stycker idag fick man iväg, jag ligger typ etta eller tvåa på topplistan Larssa har gjort (om ngn undrar snackar jag om på jobbet :P ), först var jag inte med alls, dagen efter det var jag 5a, (finns bara 5 som får plats på listan :D), dagen efter det var jag trea och idag efter helgen är jag etta eller tvåa, vet inte riktigt hur det såg ut :P men lite bra! Vi slog vårt mål idag iaf, ^^ känns ju alltid skönt. Sällan tävlar med John ;p undra om han gillade alla små pappersbitar jag slängde iväg på honom när han skrev in ansökningar :D (citibank Welcome Call, om ngn ens fattar vad jag menar med det :P ).
Anna (&och ett gäng till) började idag med, hoppas det går bra för er, även om dom satte er på det värsta, men då lär ni er och snacka iaf ! :D

Har iaf vare en rätt bra dag, seg, men braa :)
Morgonen vart lite knepig, förstår mig inte på Dig ibland alltså? :S Har ju faktiskt klargjort precis hur det kommer och vara om du inte gör som jag säger när det gäller just DEN SAKEN. Varför blir du då arg när jag säger till? Du verkar inte respektera det lilla jag faktiskt begär av dig, borde inte vara nåra problem, men visst tönta och sura dig du.

Kolla Scrubs kanske snart :) sen SOVA! bajstrött blev jag nu efter att ha proppat i mig massa, men fan vilken god macka jag gjorde, helt klart bästa idag, haha.

NÄSTA VECKA ÄR NYCKLARNA OCH LYAN MIIN :D den ni.
puss på det.




V 12 :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0