ironiska kretsar

Men hallå? Sommar nu? Jag kan ge mig fan på att juni och juli kommer vara kallare än hela Maj månad. Suck, varför kan det inte bli normalt väder nån gång? Känns som att värmen kommer lite för fort, tror inte denna sommar kommer bli så varm bara för att Maj är runt 20-30 grader. Wtf. Bra början kanske, men vem vet. Klagar inte på att det e varmt och skönt ute, men känns skumt att det ska komma nu och inte när det verkligen ÄR sommar.

Sov hos Skumpan inatt iaf =) såg en kanon film igår, PS I Love You, sorlig iofs och hade jag sett den själv hade jag väl gråtit mig genom hela ^^ sevärd dock =)

Sov som en stock inatt med, aldrig sovit så bra på den här soffan som inatt xD snacka om trött! Och snacka om irriterande drömmar, jag blir fan galen, blir verkligare för varje gång med. VAFAN är det här, rätt ironiskt faktiskt :P

BIO IMORRN :) nice, och kolla lägenhet, äntligen :) hoppas hoppas!


V 10
hihi


pusspånosarna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0