Mamma :)

Snart är det mors dag. Jag tänkte faktiskt för omvecklingsskull kanske göra ngt riktigt speciellt för morsan :D
Är inte så direkt fantasifull, men jag såg ngt om att man kunde vinna spa för 2 om man anmälde sig för ngn tävling nånstans, man skulle skriva i varför just ens mamma skulle vinna och sen göra ett litet test om hur hon är. Haha, så jag gjorde såklart det :P får se, tror inte det direkt kommer bli ngt spa för två, men det är tanken som räknas. Plus att hon inte ens har nån egen e-mail, så jag fick ge ut min och sen får hon lixom kolla MIN om det skulle komma nått om det till henne, haha, vadå komplicerat.
Men förra året köpte jag faktiskt riktigt fina rosor till henne, rosa var dom med :D och en liten present med ett kort, sen tror jag att vi åkte till syrran, käkade tacos och sånt :)
Tror fan att jag ska bjuda på tårta i år xD i min nya lägenheeet, tihih ^^ hahaha, jag är ju fett nöjd med den, bara nåra dar kvar nu innan jag ska flytta in :D

Grejen är ju den att mamma verkligen hjälper mig med att fixa allt till den nu med, ekonomiskt och så, och sen när det gäller lite andra saker med, hon ställer verkligen upp och finns där. Känns inte som att jag ger henne tillbaka något, känns inte som att jag visar min uppskattning tillbaka på nått sätt. Tråkigt men sant, hon har till och med sagt att hon tycker jag verkar deppig och inte alls verkar vilja prata mkt med henne som med mina kompisar.
Helt skumt, är ju inte så, men det kan ju lätt bli så eftersom när jag e hemma blir jag lätt trött och irriterad på allt för jag kan bli rastlös och så. Men jag vet inte?


ge mig råd för fan :D och inte nått med att laga middag åt henne, för det är jag nog sämst i världshistorien på, blir typ pizza eller tacos då :P tasteeeey? haha.

Nej, ska försöka komma iordning här nu. Vart lite för mkt mamma-inlägg idag tydligen ^^


Lycka till, Åse på rekryteringsdagen på VM Media idag :D <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0