skjuta skjuta!

Nu är det såhär va...
Fusk? Tillåtet på jobbet? Eller är det bara snickey som han är? Ja, jag vet inte. Men störande är det iaf. John och jag verkar vara dom enda som märkt det oxå, kanske för att vi inte sitter och diskuterar med han så mkt utan mest är irriterade för han får iväg så mkt och nu har vi knäckt varför! :D HAH! Om vi säger till finns det en chans att snubben får sparken. Är det värt det? Men hallå, får HAN göra så, så ska vi alla andra med få göra så, och jag tror inte ngn annan ens har tanken på att sitta och säga fel saker till kunderna, uppmuntra dom åt fel håll lixom. Fel fel fel! Vem som helst kan lyckas så bra efter 4 timmar, OM man gör så. Det är ju för fan FEL :S förstår han det inte själv? Aja, har aldrig påstått att han riktigt är ngn normal person direkt heller. Han borde skaffa sig en dusch tycker jag faktiskt. *host*

Känner mig smått elak, hrrmm.. Men jag tror knappast ngn av mina arbetskamrater läser min blogg och allra minst han, han har väl sitt nitendo wii att sköta om och alla hans skumma teckningar han gör ständigt. Med näsan nästan långt ner inne i pappret, undra hur hans nacke klarar av det, han verkar ju sitta och göra det ofta för dom var rätt grymma ändå.

Haha, fan vad elak jag är! Men är fett jädra störd på personen!
Dels oxå för att det gick sämst idag. Cp material på alla kampanjer. WTF? Dumt och bara låta oss gå hem ist för att låta oss sitta där och plågas.

_______

Ikea imorrn med mammi då. Jonas skulle väl kanske med, slå en pling till han imorrn och se om han är vaken eller vad han nu gör.
Helgen? bäääh, nykter iaf :D skulle tydligen bli bra dåligt väder. suuuuuuuuuuuuuuuuuuuugbajsbajs säger jag bara. Nu är sommaren typ här och nu kommer regnet med det oxå. Den varma sommaren varade ju nån vecka i Maj så.

Trött är jag med. Dags att sova kanske. Orka inte ens vänta på Scrubs idag. Det trodde jag att jag skulle få göra igår, nästan en jävla timma pga fotbollen! Men gav upp efter matchen alltså, så trött, men ändå höll jag mig vaken för att se vilka som vann. Spännande.. yeah, whatever säger jag. En boll.. som studsar runt. Det ser jag det som :P hunkar som springer runt efter den, och tjänar 100000miljoner. (Y)

Tja!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0