solig men bitter

Jag blir så arg! Dom har ingen rätt att ta ngt beslut efter det, det är upp till mig om jag väljer att jobba dubbelskift och två jobb, det hade fan gått bra, jävla cpn! Intervjun gick as bra, sen helt plötsligt ett NEJ "vi vill inte riskera att någon uteblir från arbetstid pga bristande fritid och för mkt arbete", bara för att det vara sommarjävlajobb fram till September. HALLÅ! jag satt ju lixom där och sa att det skulle gå BRA! wtf. hrrrmpff. BAJS på er lithells. Det hade ju vare jätte bra med för jag hade suttit på kontoret och varit ordermottagare, var ju lixom perfekt. fuck you. Så jädra bitter nu är jag.


Meeeeeeeen vafan, har ju kvar mitt skift på VM media iaf, får duga fram tills.. ja, tills vidare :P är ju skönt att det är soft och bra människor där som gör att man trivs, men ändå! pengaaaaar som jag verkligen behöver nu.


Upp med humöret nu, yes, rätt så okej väder faktiskt, till skillnad från alla andra år när det är vårmarken i hberg, sitter hemma nu, ska iväg dit snart, möta Karin =)=) sen upp till Jonas. Får se hur det blir idag, vågar inte ens hoppas eller tro ngt, allt ligger upp och ner vänt nu.



.. Rädd, ja, det var ordet. Rädd blev jag, aldrig blivit så rädd i hela mitt liv, och arg :S fy


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0