time, love and tenderness

Vet ärligt talat inte hur man ska vara eller bete sig nuförtiden? Orkar lixom inte anstränga mig mer än jag behöver, folk får väl acceptera saker som dom är ändå.

Och vadå hockey? Känns som att hela Sverige hoppade några skutt när Sverige kastade in den där runda svarta grejen i nätet i dom sista minuterna, jomen jippi? :D haha, ja, folk tycker väl om olika saker :P
Gick iaf BRA SOM FAN idag ;D nio st! =)=) så bra.
Sen kom mammi och hämtade mig, skönt att komma hem lite tidigare iaf, kollat på THE HILLS=) började nästan fundera på om det vara season finally nu eller =/ ? ja, visar sig iaf.

Var på vårdcentralen idag med, gick bra, tack o lov för det, haha. Karin följde med oxå, tack för det <3

Prutt trött är man oxå, så det blir sängen snart.

Fick världens sötaste baby bok av mammas kompis idag, TACK :)


ojj, löneförhöjning för den delen med, det gillar vi ;D

PUSS! just ja, Michael Bolton - How can we be lovers < LYSSNA:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0