toorsdag :D

MICHAEL BOLTON <3
alltså, jag vet inte om det är ngn tant varning på mig, men vadå? laddade ner ngn skiva med hans greatest hits, vissa låtar är ju verkligen BRA! musik på 80-90 tal kan vara mkt bättre än den som är idag, faktiskt...

Och nu är det som så att jag blir fan mer känslig för varje dag som går, över dom mest små grejerna oxå, som bara några min sen, vart så besviken att jag ville slå sönder ngt, ngt jag bara skrattar åt nu, vafan är det med mig lixom? Orka det här i en längre period. ^^

Torsdag idag, vilket innebär för mig att et nästan är fredag eftersom man är ledig imorgon =) skööönt. Känns som att fjärde dagen av huvudvärk är på G nu med, så underbart då! Tror jag ska slänga mig i soffan en stund innan käket, sen iväg till jobbet igen då. Yaay..


Just, över till ngt helt annat, min dator som tar DÖD på psyket ibland! Finns sega datorer, finns dåliga datorer och sen finns min dator, ja HEJJA! ge mig en labtop ngn? Måste fan fixas snart, orkar inte med den här dumma burken längre.
Nästa måndag får jag nycklarna till lägenheten :D:D måste iväg och handla en massa oxå, fixa sängen och det med, och förhoppningsvis en annan dator ^^ det blir endel att stå i och fixa :P

pusstja!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0