34 dagar kvar





Men det känns som såå mkt meeer. Så seeeegt, orkar ingenting! Vaknade när Jonas skulle iväg vid 7 imorse, sen somnade jag om igen och vaknade typ halv 1, haha, lite seg jag var då! Men tog mig ner till pewe och köpte mig lite frulle ändå, och en blåbärsmuffins, ååååååhååå, så goda dom är! =D

Påvägen hem från Jonas träffade jag iaf på Lalla =) vi måste verkligen ses snart, va ju ett tag sen vi tog en kaffie tillsammans =P hihi. Imorron? Yaay. Ska oxå byta lite gardiner imorron och fixa lite. Hade tänkt tvätta lite åt Jonas idag, men sen kom jag på att smartot inte har ngt tvättmedel, haha, så det får vänta några dagar ^^


Nej, kanske ta och fixa mig lite kaffe nu, får se vad man hittar på idag, ska iaf ta en promenad upp tillbaka till Jonas senare idag, vet bara inte när det blir. orkade inte ens ta cykeln idag, haha, vart en promenix, riktigt skönt faktiskt. Steka resten av hamburgarna senare ialla fall, lite gott igååår. Sen kanske göra iornding dom där kycklingvingarna oxå? Hrrmm.


Puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0