äckelväder ge mig smärtstillande

Klagade på sommaren och när den outhärdliga värmen var och nu på kylan, regnet och mörkret. Allvarligt, jag borde vara glad och lycklig, jag menar, det är nu 33 dagar kvar tills jag har en liten bebis som lyser upp min vardag, den som jag väntat otåligt på i 9 månader ffs, och det är inte mkt längre kvar till jul och nyår heller. Men eftersom jag inte kan festa loss så känns det i don't really give a shit about nyår för tillfället =P men julen lixom, första julen med Jonas som en liten familj, första julen med mamma och pappa där dom oxå är mormor och morfar, med syrran som faster o allt. Men vart är julkänslan? Ok, känner av den lite mer än förr faktiskt. Kanske för jag bor i eget nu som jag redan börjat julpynta och fixat några julklappar redan. Men ändå, känns som att man lägger ner så mkt tid och pengar för en enda dag? Inte som att ngn fyller år. Eller det kanske det är? Men hur jävla uråldrigt blire inte att fira ngn snubbe som fyller 2008 bast? man tröttnar faktiskt.

Omg. Tråkigt har jag, men ändå överhyper just nu, vare hos Lalla =D var till lidl en sväng och nu har jag mättats på energydryck och godis. Blir film och pizza med Jonas sen =DD mysmys! Mina ljumskar har typ domnat bort, så förbannat ont hela dagen, och ryggen, fyfan! Ville bara lägga mig och dö inne på lidl, träffade på Jonas syster där med, knappt så jag orkade ställa mig och prata med henne. Vill bara vara osynlig och osocial i 33 dagar mot alla för jag har tendens till att vara väldigt otrevlig just nu =P

Börjar störa mig på gardinerna härinne nu med. Måste bytas.. tycker vi kunde ha gjort det idag medans vi ändå höll på i köket, men neää, då ska mamma krångla och ha sig. Kunde ju bli klart. =P

neeeeej.
hejdå!


Kommentarer
Kalle

ja denna kyla. sommaren får man inte klaga på!



lycka till med bebben!

2008-11-14 @ 20:43:07
URL: http://elviskalmar.blogg.se/
Petra

hej . det är inte bra att dricka energidryck när man är gravid, har jag för mig att det står på burken, ;) alltbra annars? kram

2008-11-15 @ 00:15:35
URL: http://peethra.blogg.se/
Åsepåse

Fan, folk! Julkänslan ska inte komma än, då går den bort innan julen är här. Ta det lugnt och spring inte runt med julsaker i september som IKEA... Julens månad är december.Men det låter ju som att du har det jättebra annars ;) Hoppas du mår bättre nu



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0