Ännu en vecka...

Så himla träligt! Varför ska det vara så jobbigt helt plötsligt för? Gäller ju bara 5 dagar, eller rättare sagt 10 dagar totalt, men han var ju hemma över helgen?! Mina hormoner tar verkligen över helt, vet inte hur mkt jag lyckats böla dom 2 senaste kvällarna =P uuuuuuuuuuhhh.
Men jag saknar dig verkligen!

Har vare till försäkringskassan idag och fixat lite =) skönt att man har det gjort iaf, vet hur mkt pengar jag kommer få och hur länge. Och det är ju ett tag jag kommer få dom, enda fram till april 2010 =D


Helgen vart mestadels lugn alltså, i fredags var jag till marieberg och köpte mig skor, wiie, finally! På kvällen kom Jonas hem, då vart jag ännu gladare =D jag var duktig som lagade mat och grejer, hade ju städat lite mer oså i lägenheten, vad gör man inte när man vill fördriva tiden? Jag till och med letade efter dammfläckar, hahaha!
I lördags var vi till stan och shoppa lite =) sen vart vi bjudna på mat, åkte hem till Jonas pappa och fixade iordning oss till halloweenpartyt som Jenny skulle ha =) men vart inte alls långvarig där, Jonas mamma fick hämta mig vid 22 tiden på kvällen, usch vad segt jag mådde! så TACK för att hon ville åka enda tills åsbro för att hämta mig, haha!
Fick mig iaf ett gott skratt när Jonas kom hem vid 1 på natten, kommer sällan på nya språk på fyllan! hahaha =D
Och i söndags vart det lugnt hela dagen. Mys mys, tacos oså =) inte alls glad på kvällen för jag visste att Jonas skulle upp vid 7 dagen efter och åka iväg igen. BLÄ! så jag fick somna om på måndagmorgon ensam, kallt och träligt vart det =P menmen!
Finnen kom upp igår och var kvar väldigt länge, hehe. Satt och glodde på film, han till och med lagade mat! =) slapp göra det själv för en gångs skull, hihii ^^ trevligt att få träffa honom faktiskt, inte så ofta jag gör det nuförtiden, och så hade han varit i finland och grejer nu, så man fick höra endel fyllehistorier ;D

Jag fick mig ett litet äventyr med att inhandla glögg på måndagen oxå, haha, omg! hur svårt ska det behöva vara?! skulle ha TVÅ flaskor, slutade med att jag hade köpt 5 flaskor. Alltså.. ja, fråga inte ens. Men smarta att ha 10 olika sorter, lätt och veta vilken lixom. eller jag visste vilken men just den sorten stod inte bland alla andra nyheter ^^ så det blev lite jobbigt, men hoppas dom blir nöjda med sin glögg, hahaha. Jonas mamma ringde upp mig efter att jag skickat två långa sms och försökt förklara varför hon får 3 flaskor istället för en. Hmmmmmm =D  pinsamt.




Ojj.. vad långt det blev =P
Laddar hem the hills nu, thihi
Ska försöka städa lite strax, Åse ska ju komma i eftermiddan, =)

Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0