blablabla...

uusch vad seegt. Men tur att man har ngt att göra iaf. Lite varje dag ändå...
Idag blev det att vara lite hundvakt nu i förmiddags, o nu hålls vi på här hemms hos mig och städar lite, mamma får hjälpa till för jag kan knappt klara av nått själv nuförtiden ;D skönt med hjälp iaf, ujuj.! =]

Imorrn till barnmorskan, äntligen göra ngt annat än det vi gör varje gång annars, hihi. ska se hur bebisen ligger och sånna grejjer, ska bli spännande =P haha

på fredag eftermiddag kommer han hem =) wiiiiiiiiiiiiie. Kanske tvätta lite på dagen då? får se hur bra det passar. Skulle behövas, iaf lite ^^

Måste fixa ngt att äta känner jag, ska upp på hberg och fixa ngn liten farsdagpresent åt pappsen tänkte jag!
Söndag=Släkt/familjemiddag. YAAAY.. hrm....... haha. Men kul att träffa pappa, inte ofta jag hinner det längre. Jag är så lat att jag inte ens orkar åka till pålsboda längre, men har man väl kommit därifrån vill man inte direkt frivilligt åka dit igen. Så du vet det, Katta! hahaha ;)

Ja, det var ju ett säkert spännande inlägg. Hoppas ni får ngn nytta av informationen om min meningslösa vardag, mohaha ^^ händer inte så värst mkt kul nu. Går ju runt och väntar bara. Vecka 34+0 (vecka35) =D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0