ett måste

Haha! så fantastiskt alltså =D

 

Förut såg man kortare klipp på youtube, men nu kom ju hela filmen som man kunde ladda hem ^^
haha helt jävla fantastisk oxå! hihi, måste ses säger jag bara. Lite vrickad humor, men kul som fan!



Mamma kom helt plötsligt förbi, haha, men lite köksgrejer som jag då fått =D hihi,
vet inte riktigt vad jag ska med ALLT till som jag har, tillbringar egentligen inte mkt
mer tid i köket än nödvändigt! haha. På tal om det, måste nog laga mig ngn mat snart.
Är ju lixom världens lataste just nu. Skönt att det är städat och diskat så man slipper tänka på det. OOH!


Bebis bara sparkar och sparkar. Nån som vill ut? haha, nej nej, inte ääääään ^^
vecka 35+0 (vecka 36) =D

Hoppa in i duschen strax oxå, sen se the hills igen. Va glad jag blev att jag kunde tanka hem dom TVÅ senaste avsnitten, ibland måste man vänta 3 veckor på bara ett jävla avsnitt. Drygt =P

PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0