Fredag

Skor, bordslampa och ngn julklapp om jag hittar?
Det måste jag fixa idag =P haha.

Är på bättre humör nu, fräschat upp mig lite och slängt i mig lite käk ^^ men ärligt talat hittar jag inte många anledningar att vara happy just nu, ilar och gör massa ont i ryggen och ljumskarna mår inte heller bra, haha. Trycker på neråt som fan vissa stunder, men glad som fan är jag att jag slipper halsbrännan nu, tredje dagen. skönt!

Tvättat klart nu iaf, typ.. mamma är nere och hämtar det sista, sen åka iväg. Heeelt slut i hela kroppen, och av vad? ingenting =S ..

Blir tokig för det där att jag inte kan ladda hem grejjer till Sims heller, bara strular! BAH! galen! hur svårt ska det vara lixom, cp dator. Som sagt ^^

Nej, ska nog inte uppdatera mer idag, haha.



Kom ut nu!! =) <3
Du börjar bli lite tung faktiskt =P


Kommentarer
Malin

åh vad mysig bild =D När kommer bebisen?

2008-11-22 @ 00:16:53
URL: http://menmalin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0