godmorgon förihelvete

... baaaalleee! söömn!?
En lördagsmorgon är jag verkligen inte vad vid att sitta uppe såhär tidigt och allra minst att vara såhär pigg. Vaknade vid halv 8 typ, kunde verkligen inte somna om, försökte, men ngn viss liten Jonas kunde inte förmå sig att sluta snarka såklart. underbart. ^^ haha! inte klokt alltså. Så jag fixade mig lite frukost och satte igång tvn, fanns ju mkt bra på den så jag satte mig här istället. händer tydligen inte mkt mer här heller =P
Ska kolla på 90210 snart tänkte jag =D och om Jonas inte vaknar efter det blire att se senaste av One tree hill, hihi

Vart inte mkt film för min del igårkväll, somnade ju typ.. ett tag, sen vaknade jag.. och kunde inte somna om förrän runt halv2 eller ngt? Bajsjobbigt sånt där, hatart! Speciellt om man är trött. Så idag ska jag väl iaf vara vaken och se film med Jonas =) har några kvar, hehe. Försöker få hem Saw 5, men den verkar ha fastnat och vägrar att sätta igång sig igen, haha. Och Max Payne, ngn som vet om den e värd att se? För seg som fan är den att tanka hem, var den igårkväll iaf. Har oxå kommit på att jag bara måååååååååste se Eagle Eye med Shia Laboeuf, hihihi, så otroligt fin är han! Han kmr vara nästa Brad Pitt, blir bara snyggare med åren ^^ haha
Försöker oxå veeeeerkligen få hem 3 säsonger med Vänner, går segt =( kanske lika bra och bara köpa det, hiho.

Annars idag då? nja, vettefan.



32 dagar kvar <3 :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0