haha fyfan!

Lite kul igår, alltså allvarligt, att folk orkar, hur jävla desperata efter pengar måste man inte vara om man rånar en bank i hallsberg, allra minst i pålsboda, minns hur mkt jag skrattade när det hade vare rån där. Inte för att det är speciellt kul, men själva grejen att ngn kmr på idén i en så liten ort?! Oh gud vilken folksamling det var uppe på hberg igårkväll, ett bra tag oxå, kändes lite scary att gå runt där precis med, mörkt o skit med. Men rätt kul att Jonas bor mitt uppe på hberg så när man går ut på balkongen ser man vad som försigår =P haha.

Vaknade idag med ett rejält humör. CP drömmar, verkligen, inte alls kul, hatar sånt där! Sen när jag äntligen somnat om efter att Jonas åkt så blir dom bara mer vrickade, fattar inte ^^

Jag drog iaf ner till lindex och inhandlade mig en ny mascara och puder =) wiie. haha. Oså frulle såklart, senare kom mamma och hämtade upp mig, har nu iaf fixat gardiner och lite sånt i köket =D bara stora rummet kvar, sen har jag typ julpyntat klart.. typ..... =D haha, man vet aldrig, kan dyka upp saker här och där som man inte kan motstå, haha!

HAAALSBRÄNNAAA JAG DÖÖÖÖR
. ja, på tal om ingenting. men seriöst, skjut mig. Hjälper knappt med dom där tuggtabletterna längre! uuuh =/


Nej, nu ska jag kanske ta och dra mig. En sväng till Lalla kanske?
Får se vad Jonas hittar på sen efter jobbet, så jag har verkligen ingen aning om vad som sker ikväll.

PUSS.


Kommentarer
pelle

Tja Agga!

Vad som är mer pinsamt är att man väljer att råna en bank när det är lågkonjunktur, haha. Det finns ju fan inga pengar.

2008-11-14 @ 16:24:22
URL: http://pellespersonliga.se
stefan

Hejsan Agga!

Vart är det du bor i hallsberg?

2008-11-14 @ 16:29:07
URL: http://stefanlarsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0