halsbränna fortfarande

och det vill inte försvinna! lite träligt för jag kan inte dricka varmt eller för kallt och måste se upp vad jag äter annars gör det väldigt ont och det känns som att hela strupen kmr komma upp. BLÄ!
Det sparkas en heldel i magen idag oxå, gör ju nästan ont! =P vet inte riktigt vad den hålls med, men den har inte vare still mkt sen jag vaknade vid halv 8 idag. Svårt att veta hur man ska sitta så man inte trycker på magen nånstans, haha. Galet

Varit hem till Jonas pappa en sväng, han skulle byta till vinterdäck, passade på att se ngt sjukt humorskit på svt1. hahaha, trodde det skulle vara värsta seriösa för innan var det ngt program om alkoholister och där man kunde ställa frågor till nån doktor som var med. Men nehepp, helt plötsligt kom det fraser som "turkar luktar faktiskt illa" och "den enda anledningen till att tjocka sägs vara så bra i sängen är att dom då vet att det faktiskt vill ngn som vill knulla med dom" hahahaha. Ja, rätt sjukt.
Sen vart det donkan, men allt jag kunde få i mig var lite pommes och en milkshake. Men gott var det ^^


det bränner! ont ont ont

ikväll? Ja, Jonas svek ju mig och skulle dricka vin och glögg med sin pappa. hahaha! Antar att han ska vidare sen men ändå. Avstår nog från att följa med. Så vad händer? Film? Någon? baaaaaaaaah


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0