måndag

Tårta till frukost, yes nam nam! haha, bäst =P
Men GUD vad god den var. Fick ju kyckling, ris, currysås och ngn sallad igår hemma hos mamma och pappa, sen tårta i efterrätt, sen fick jag sista biten med mig hem, haha. Mmmmmmmmm =) men det var trevligt att komma hem till mamma och pappa en kväll ändå, inte alls ofta jag är där längre!




Blev lugnt i helgen med Jonas igen då =) så glad var jag i fredags när han kom hem, haha =P
hormoner hormoner. Överlycklig för minsta lilla och gråtfärdig för det mesta, haha ^^ men så det ska vara antar jag?

Och idag ska skulle han iväg första dagen på jobbet inne i örebro, hoppas det går bra! haha, hade lite problem att försöka förklara för han vart han skulle gå av när han tage stadsbussen och vilken buss han skulle ta sen upp mot stationen igen, men det gick ju, han kom fram, ringde mig vid halv 8 och frågade om vägen han skulle av vid, men men! haha, hade precis lyckats somna om efter att han gått, grrrrrr =P
Men jag lyckade somna om igen, vaknade vid halv 12, sen vare bara att ta cykeln och bege sig hemmåt, så nu sitter jag här, samlar lite kraft för att börja plocka lite här hemma nu, fick en massa grejer av mamma igår, hihi

Osåå kmr väl kanske Lalla hit senare? Vore trevligt =)

Puss

vecka 34+5 <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0