myslördag

Skulle egentligen ha följt med Lalla och dom till stinsen idag och sett Barbados, dom skulle tydligen spela där ikväll, men så vart det att jag skulle iväg med pappa nånstans, krånglade med vissa grejer, men så blev det inte heller. Slutar med att jag inte ens lämnar lägenheten idag =P legat i sängen typ hela dagen, kollat på tv och film. Jonas åkte iväg i förmiddags till marieberg och skulle skriva på nåra papper, sen kom han tillbaka och nu är han iväg och handlar =P ska laga mat och grejer, orkar verkligen ingenting nu! Helt seeeg, vädret och att det är mörkt redan vid 3 på dagen gör det inte heller bättre!
Sorry Lalla att jag inte hänkade på ändå, men jag har verkligen ingen ork, skulle inte ens ha kul där, skulle bara vilja gå hem =P


Kanske ta ett bad senare? mysmys! Känns som att allt vatten åker ut när jag sätter mig där i dock ;D hahaha! invalid elefant eller nått. Great!


Mat, film, Jonas, sängen =P
min lördag ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0